2010 m. balandžio 12 d., pirmadienis

Paskutinės dienos Tailande. Krabi

Iškeitę Lanta salą į Krabi miestą nei kiek nesigailėjome. Laikas Krabi prabėgo greitai ir smagiai. Vieną dieną vykome į ekskursiją laivu po aplinkines saleles. Už 30 litų žmogui (įskaitant ir šiokius tokius pietus, vandenį, vaisius) gavome tikrai neblogą pramogą. Gamta prie Krabi įspūdinga: žemėje ir jūroje stūksančios uolos, skaidrus vanduo, baltas smėlis salose. Tad buvo gera pasiplaukioti ir pasigrožėti tokiais vaizdais. Dar ir povandeninį pasaulį šiek tiek patyrinėjom, pasimaudėm. Deja, ir parudavom dar smarkiau. Jau visai į baltuosius nebeesam panašūs :)

Beje, ne tik pati ekskursija, bet ir jos pirkimas buvo labai malonus. Jei kam teks būti Krabi ir norėsite įsigyti ekskursiją, susiorganizuoti transportą ar šiaip kils kokių klausimų, labai rekomenduojame kreiptis į agentūrą „Yes I Can“. Tokių nuoširdžiai draugiškų žmonių kaip šios agentūros darbuotojos retai kur sutiksi! Tad nieko keisto, kad šioje agentūroje praleidome gerokai daugiau laiko nei realiai užtruktų kelionės pirkimas ir lankėmės ten kasdien :)

Likusį laiką tiesiog vaikštinėjome po miestą, stebėjome vietinių gyvenimą, ragavome maistą turguose bei „mirkome“ internete :)

Tai buvo paskutinės mūsų dienos Tailande. Nors ir laukėme skrydžio į Malaiziją, tačiau Tailandą palikti buvo šiek tiek gaila. Šioje šalyje tiesiog labai gera! Galbūt Tailande pernelyg daug turistų, kainos taip pat kasmet vis nedraugiškesnės, tačiau čia neįtikėtinai paprasta ir patogu keliauti, žmonės labai malonūs, gamta graži, maistas puikus. Nors mes nelinkę lankytis toje pačioje šalyje keletą kartų, kai pasaulyje tiek daug nuostabių valstybių, tačiau į Tailandą dar turbūt sugrįšime. Ir gal net ne kartą!

2 komentarai (-ų):

Rokas rašė...

I Kuala Lampura reikejo jau varyt pries pora savaiciu, butumet ir F1 lenktynes nuvaziave :)

Donatas ir Miglė rašė...

Žinojom, žinojom... Reikėjo, reikėjo... :(. Net pavydas užgriaužė, kai kiti lietuviai keliautojai tą ir padarė. Na bet nieko, dabar galvojam apie Singapūro GP :).